Gedragscode

Bij Lindhout schilder-vastgoedonderhoud stellen we hoge eisen aan de kwaliteit van ons werk. En dus stellen we ook hoge eisen aan het gedrag van onze eigen medewerkers. Speciaal daarvoor hebben we een gedragscode opgesteld: waar moeten onze mensen zich aan houden? Blijkbaar doen ze het goed en wordt dit gewaardeerd door onze opdrachtgevers en hun bewoners, want wij horen zelden klachten en scoren bij enquêtes hoog op het onderdeel klanttevredenheid.

Gedragsregels

  • Wij kunnen ons altijd identificeren met ons identiteitsbewijs.
  • Wij dragen altijd schone werkkleding van Lindhout schilder-vastgoedonderhoud.
  • Wij vertegenwoordigen een bedrijf van goede naam en faam en zien er daarom altijd representatief uit.
  • Wij gebruiken geen grove taal en vloeken niet.
  • Wij stellen ons altijd aan de klant voor en vertellen welke werkzaamheden er worden uitgevoerd.
  • Wij gedragen ons altijd als gast.
  • Wij roken niet op de werkplek.
  • Wij vragen altijd of de bewoner bezwaar heeft tegen het gebruik van een radio.
  • Wij gebruiken van onze eigen sanitaire voorzieningen en niet het toilet van de klant of bewoner.
  • Wij melden veroorzaakte schade altijd aan de bewoner en onze projectleider.
  • Wij bellen tijdens het werk niet privé, behalve in noodgevallen.
  • Wij laten de werkplek elke dag opgeruimd achter.
  • Wij houden de schaftkeet zelf schoon.
  • Wij gooien geen etensresten bij het chemisch afval.
  • Wij zijn zuinig op de ons ter beschikking gestelde gereedschappen en bedrijfsauto’s.
  • Wij melden bij de klant als het werk gereed is en informeren of alles naar wens is verlopen.
  • Wij voeren onze werkzaamheden veilig uit, voor onszelf maar ook voor onze omgeving
  • Wij lossen eventuele tekortkomingen altijd op.
  • Op deze wijze overtreffen wij altijd de verwachtingen van onze klanten!